20 Kasım 2008 Perşembe

Atilla Dorsay bana neden saldırdı????


Dün yani 19 Kasım Çarşamba günü Gani Müjde'nin 'Osmanlı Cumhuriyeti' filminin basın gösterimine gittim. Gösterim G-Mall'daydı. Benim görevim -Jim- eleştirmenlerin filmi nasıl bulduğunu sorgulamaktı.
Film gösteriminden önce Atilla Dorsay'ın yanına gidip kendisinden de görüş almak istediğimi belirttim ve ne olduğumu şaşırdım.... Atilla Dorsay ile aramızda geçen diyaloglar aynen şöyle:

Müjde: Merhaba Atilla bey, Ben Radikal'den Müjde. Filmden sonra filmle ilgili görüşlerinizi alabilir miyim?
Atilla Dorsay.: Sen benim kitabım hakkında çok kötü bir yazı yazmıştın ama alabilirsin.
M: Ben mi? Yoo ben yazmadım...
A.D.: Bir de hatırlamıyorsun. Yazdığın yazının arkasında dur!
M: Hayır ben yazmadım, ben yazsam zaten söylerim....
A.D.: Sen Müjde Yazıcı değil misin? Üç senedir Radikal'de müzik yazmıyor musun?
M: Tamam benim... Ama...
A.D.: Arşivlerimde var. Bana arşivlerimi çıkarttırma!
M: Bakın arşivlerinize lütfen. Ben de merak ettim...
A.D.: Çıkarırım bakarım.
M: İyi günler...
A.D.: ................


1 yorum:

Erdem Dilbaz dedi ki...

Bu konuşmadan sonra, sanmıyorum ama, film hakkındaki fikirlerini alabildin mi Atilla Dorse'nin?